FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Saturday 3 November 2012

Salam Sunday!!!



Salam Sunday!!! :)

Hari nie aku msih d beri kesihatan yang baik dan kesempatan utk aku berkerja walaupun pada hari mggu..
xpa..aku x merungut..sbb rezeki Allah bg bukan sama dgn yg lain...aku perlu lebih bersyukur aku masih d berikan nikmatnya.

Malam nie,aku ada date wif my BFF..Nor Syaza & her blog http://akudanjelita.blogspot.com/ (dear jgn mrh i promote ur blog yea) cadangnya nk g tgok wyg citer SKYFALL d Amanjayamall.Kita try pawagam yg baru plk cam ner la kn..best ker? :) belum cuba belum taw!



11.11.12 tarikh yg aku ngn mmber2 aku (syaza,pikah,liana) nanti2kan sgt...sbb tue plan kami nk g "bertenang" hahaha. Maksud lainnya...Jalan-jalan bersukaria or cari BOYA! hehe..tapi sadis nya.. mcm terpaksa d batalkan d sebbkan oleh seorang mamat nie...erghhh..aku dh terasa kedinginan tempat tue dh..tp cancel2 nie terus panas jerk! rosak plan..so,sad!

Gud Luck utk student SPM

Tweet ^_^ 

  • ape plan korang hujung minggu nie?msti gempak kan...
  • cadang nk round jauh2 tp xtaw la next plan mcm mna...
  • kita hanya merancang,tp Allah yang tentukan segalanya :) betul la tue...
  • mlm nie xsabar nk tgok wayang...
  • aku letak gambar TOP BigBang kt cover photo,saja bg Syaza jelez..hehehe
  • Member aku nk tunang next week,aku keja nie..cam ner nk g taw..huhu
  • adik2 aku yg nk exam SPM..I wish Gud Luck! redah pakai helmet :)

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com