FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Wednesday 21 November 2012

ISTANBUL AKU DATANG!!! Eiii,xsabar3 nya!



ISTANBUL AKU DATANG!!!

Eiiii xsabar..xsabar..xsabarnya!!!-DIAN(hehe.. nie adalah antara ayat yang d gunakan dalam filem nie)
ramai persoalkan seronok ker??
ha...klo nk taw tgok la sendiri.. seyes aku cakap x rugi punyer (klo bg pndapat aku la)
mula-mula aku pown cam korang jgak..best sgt ker citer nie.. skali sepupu aku ajak p bawu2 nie,
hmmm...mmg best la beb!
watak yang d bawa oleh Lisa Surihani sbg DIAN seorang yang seperti keanak-anakan mmg mencuit hati aku sgt... :)
Dian nie jgk seorang blogger urban yang sentiasa mngemaskini status d blog nya,alaaa mcm pompuan kat kl tue,update sedia..hehehe mmg menarik !

aksi2 comel Lisa Surihani dalam filem nie mmg sweet ^_^ suka aku tgok!
xcaye... tgok la sendiri beb!






berlatarbelakangkan negara yang cantik dan menarik seperti Istanbul serta pakaian yang mmg bersesuaian dgn watak Dian mmg gempak filem nie :)

cakap pasal watak AZAD yg dilakonkan oleh Tomok..
hmmm,oke la..budak NERD..mcm kayu la kan nama pown skema..hehehe (joking)
aku x bnyak nk cter psal mamat nerd nie... -.-"
tp oke la bg spa yg mnat dia kan...



BETO KUSYAIRY! aku suka dia :)
memegang watak sbg Harris seorang yang romantis..gentle mmg digilai wanita la..
malah intonasi bersahaja yg d berikan mmg mnjadi la... ^_^


  
Tahniah utk pengarah Bernard Chauly kerana telah menerbitkan filem yang menarik ini :)
semoga MELETOP dalam pawagam!!!

TWEET :
  • Aku dah tengok wei...ampa bila lg?
  • aku teringin plk nk p Istanbul..erghhh geram3!
  • setiap kali tgok filem..cam aku plk menjiwai watak heoin lam tue..hehehe (perasan dah)
  • i love LISA <3
  • i love ISTANBUL AKU DATANG!!! <3

1 comment:

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com