FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Saturday 24 November 2012

Breaking Dawn Part 2


Annyoung... ^_^ 


Firstly,ape aku nk cter yer? 
cam nie la bg sesapa yg dh tgok part 1 maybe mudah la nk fham smbungan cter nie.
Ok, sambungan citer part 1 ni start di mna Bella hampir hilang hidup dia semasa kelahiran baby separuh manusia-vampire 
Malah dgn itu jgk Bella mula menikmati kehidupan baru serta kuasa yang baru selepas kelahiran anak perempuan depa iaitu Renesmee.

tgok nie mmg cun :)

~ RENESMEE ~

Tapi,ni la bwu start cter apabila kebahagiaan keluarga depa nie d ancam sekali lagi oleh ancaman baru..huhuhu agak teruja la :)
Sbb nya Irina (kak pada puak Denali-malas aku nk terang lebih2) nie p bg taw kt Volturi yg Renesmee ni "anak abadi" (anak yg dibuat oleh vampire-fhm sendiri) d mna jenayah tertinggi dalam undang2 Volturi nie klo ada anak abadi-ha cam tue la.
kira bg ancaman jg la...


ni la Volturi-takut x?? :p

Maka,bermula lah pertempuran,peperangan utk nk lindung anak Bella ngn Edward nie,RENESMEE!
part 2 kali nie ley tgok la semua vampire berkumpul ^_^ mcm2 ragam n kuasa hebat

 Bella
 Edward Cullen
 Jacob Black
 masa utk penentuannya :)
siap sedia utk peperangan!

sng citer ampa p tgok sendiri..mmg best..aku nk cter pnjang2 aku pown xlarat nak taip..hehehe
yang penting,ending dye mmg best sgt! ^_^


HEPY ENDING BEB!

TWEET :
  • bawu tgok semalam jer cter ni kt amanjaya mall,sp ngn bff (Syaza & that poyo guy :p)hehe jgk adik Umar :)
  • bising x?hmm,mmg hingaq!!! hahaha tue la kmi klo tgok wayang
  • Jumaat,Sabtu,Ahad dalam perancangan ke Pulau Pangkor! jom nk ikut x? ^_^
  • maybe akan berjumpa dgn smeone d sna..adakah aku dapat berjumpa dgn nya?i.Allah :) gedixs!
  • hari nie aku sgt pinky! :)



No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com