FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Saturday 17 November 2012

Tahniah Sahabat,kini sudah berdua ^_^


17 NOV 2012
berlangsungnya ikatan Pertunangan d antara sahabat aku Nur Ain & pasangannya Ulul Azmi
TAHNIAH sahabat,kini kau sudah ada yg punya :)
aku tumpang gembira kau sudah bertemu dgn adammu...
Semoga ampa kekalkan perhubungan ini hingga ke jinjang pelamin dan sehingga ke akhir hidup ampa ^_^

Tapi igt satu perkara nie...
jgn lupa kawan beb! suami & kawan xsama taw..hehehe

Nie aku letak ckit pic tunang,jgn marah taw...
kenangan ckit...

SELAMAT BERTUNANG!!!







HANTARAN TERBAIK DARI PIHAK LELAKI :)









hope hepy ending!!!

~THE END~

TWEET : 
  • Tahniah,dh tunang dah ang :)
  • hantaran ang yang HELMET tue,swey beb tp mmg bg kami semua terhibur ^_^
  • aku bila plak? terus d persoalkan...huhuhu
  • ang mmg gorgeous! serious x tipu.... :p

2 comments:

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com