FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Saturday 17 November 2012

Penuh rahsia d sebalik kenangan dan kebahagiaan


Hye...
sowey klo ada yg marah dgn post kali nie...
aku just nk kongsi kenangan dan kebahagian dengan ampa ja...
takut aku nk update blog kali nie..
semua nya penuh dgn rahsia...
ampa jgn marah aku letak "kebahagiaan" ampa dalam nie...kongsi kebahagiaan,nnt kawan2 akan doakan kebahagiaan ampa lg :)

Cameron here i come!!! Nite Safari terplan pergi!!!

nie la kenangan yg terindah (ada bff aku cakap,amboi guna nma lagu) hahaha...whateva! jnji terungkap satu ayat utk menggambarkan situasi tersebut.. ^_^

mula2 igt xjadi plan kitorang utk p tempat nie,last2 minit pda mlm sebelum pegi semua serentak setuju utk p esoknya...hahaha cam lawak tp sgt teruja... thankz utk bff lelaki kmi...sudi jgk bwa kmi, thankz sgt3!

utk sahabat kami sorg lg..maaf kerna paksa ang p jgk... kami just nk hepy & enjoy dgn ang.. kita plan dh lma,so klo xjd bkn stakat kecewa tp hampa sgt ang xdk...btw thankz3! ang pasrahkan segalanya utk join jgk ngn kami...we love u so much!

LIHAT LAH KENANGAN KITA BERSAMA ^_^













apabila gambar menceritakan segalanya
kenangan d sebalik itu menjadi sgt terindah
^_^ kami bff utk selamnya,mudah2an amin....

TWEET : 
  • mohon maaf utk sahabat aku kalau x suka post kali nie...
  • kenangan yg terukir akan d kenang selamnya tapi x boleh berulang sebagaimna yg sudah berlalu
  • bercuti bersama kawan2 xsma bercuti dgn family,percaya la!
  • dalam hati aku masih ragu2 utk post kali nie...tapi aku ingin kongsi rasa bahagia ini bersama..
  • hmmm...sahabat kami dh tunang kemarin 17 Nov 2012,Congrate!!!


No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com