FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Sunday 14 October 2012

Dalam Hati Ada Taman



Kenapa?
tue soalan yang sedang mgganggu fikiran aku
untuk apa?
setelah pergi diam menyepi,kini kembali
hepy?
bkn mudah utk mengukir tika kesakitan
mungkin ada tapi hanya lakonan
keliru?
ya! kini aku sgt keliru utk setiap soalan yg d persoalkan

jika perlu aku memilih,aku ingin memilih kebahagiaan bkn kesakitan yang telah d cmpakkan
aku hnyalah seorang wanita,wanita yg lemah bkn utk d sandiwarakan

mengapa perlu d ungkit kisah yg lalu kawan
andai diri ini tidak d perlukan

tak usah memujuk hati yg lara
kerna aku sdh ckup sengsara

blog luahan jd bicara
boleh aku tulis segala
utk aku tenangkan jiwa
tika sedih dan gembira


TWEET *_*
-tetiba dalam hati ada taman...biasalah dh swg2 tgh mlm :)
-muncul tiba2 surprise la jgk...so,biarlah rahsia.... ^_~
-aku lebih syg sahabat aku dri syg kamu yg entah ye atau x d ciptakan utk aku kn?
-ada la kawan nie..tetiba cam libatkan aku dalam masalah..hello i'm not ur solve prob!tp nk luah utk tenang oke,aku pendengar yg baik...cewahhh hahaha :D-len kali jgn cari psal taw ngn bos! huhu
-layan cter AKU MAHU TERBANG oke la,ramai facebooker update status :)

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com