FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Wednesday 3 October 2012

Hadiah kamu yg TERBAIK!


18 Sept 2012!!! igt tarikh nie...alhamdulillah aku msh bernafas hgga skrg...nie tarikh my besday :)

Ramai ucap utk besday gurlz nie..thankz semua...doakan kesejahteraan aku...aku sgt hargai wish korang... ^_^ nk hadiah jgk hehehehe...

Cakap pasal hadiah....tadaaa...


thankz utk kamu bg hadiah nie...mmg suka sgt..akan d hargai sgts :)

kalau nk taw msa update blog nie..aku tgh tonton drama Adam Hawa!!! >_< Ain Hawani & Adam Mukhris dh ada d tanah suci Mekah... ^_^ episod 23




This pic i terlupa boh msa update blog yg lepas..huhu swey my twin...this 4 urs...Lynn Tezuka ^_^...lupa d cni..tp d hati igt slamanya :)
lynn tezuka...this is just 4 u!!! :)

TWEET *_*
-Drama Adam Hawa harinie bg aku sedih... :"( dan teruja tgok tanah suci Mekah...
-aku sakit leher mybe tidoq aku jtuh bntal... :(
-aku nk p kelah esok ngn mmber aku Hayati yg pic atas nie dok tgh :) ngn zurul...
-jom aku nk ajk p pantai merdeka... ^_~

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com