FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Wednesday 3 October 2012

Photogether wif BFF !!!


Hye...dengan harapan u all hepy yer.. :)

aku xmau la nk komen pnjang lebaq...just kongsi ckit apa yg aku buat slama aku xupdate blog nie...
harap ampa oke la tgok...nk komen bley tp jgn kutuk lebih sgt naaa....hehehe...
besala try ckit2...xteror mna pown tp saja nk hepykan hidup...

 tp dlm aku update nie..sungguh i miss smeone...miss sgts kot...huhuhu tp napelah dye suka tenggelam timbul...hmmm xpela nk bt cam ner, bkn kita yg atur semuanya...okelah...lupakan sekejap..sekejap jer coz No matter what I do, I always forget to forget you. :) 

Meh la kita tgok ape aku buat yg smpai sbuk sgt nk update.... :D


 

 
nie semua pic aku ngn member aku kt Taman Jubli..saja menghabiskan masa & release tension :) ina,uyun ampa xmarh la yer...










nie time shoot convo our mmber...bff!!! congrate 2 her coz dh graduate :) aku tumpang jer gembira kt ang yer...congrate Zuraini...thankz 2 yati n liana jgk sbb bersama... =)








hehehehe...nie sesi photoshoot aku d puncak Gunung Jerai... :) 1st time naik terus shoot..kikiki... nak taw spe shoot...her DSLR...I AM NIKON... ^_^


Ct Zaleha :)
thankz 2 u dear old frenz coz bwa aku naik gunung Kedah nie...selama aku dok kedah xpnah pown aku p pnjat gnung 2..huhu..hepy dpt naik..siap photoshoot lg..kali pertama jgk utk ang try shoot...hehehe tahniah yer..kira oke jgk la pic ang... ^_^

oke la...cukup kot..bnyak sgt dh boh gambaq kan...ntah2 ampa pown boring ja tgok...huhuhu so,kita stop cni dlu k...i.Allah akan d update lg nnt..jumpa lg taw...ampa jgn lupa melawat lg nnt naaa... ^_~

TWEET *_*
-tahnkz ampa photogether...hehehe
-ampa lam gmbaq nie,maafkan aku taw klo xsuka
-bulan nie cam bnyak xtvt nk buat
-mmber aku syaza ajk p cameron...ops! cam best heee :)
-smbil update,smbil tgok Adam Hawa..love this drama sgts!


No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com