FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Thursday 4 October 2012

sAhAbAt...kita selamanya taw!


Memilihmu utk bersahabat..ku kira senang mengisi hari,mengharapmu mengerti...Lantaran bahumu mengiringi payahku,bukan ketika senyum tetapi juga ketika sendu...dan harganya d situ...Lalu mudah aku mengangkatmu sahabat telus tanpa curiga...sedikit pun tidak terkuis....^_^

Sahabatku...kau pnah beritahu aku..

Impianmu menggunung tinggi,sedalam lautan seteguh karang...dan kau tertanya sendiri,apakah bintang yang tinggi itu mampu kau miliki..?

Duhai sahabatku... tiada dosanya bila berimpian,tiada salahnya menaruh harapan...selagi ada kemahuan kau akan miliki kejayaan dan jika sudah demikian perlu apa lg yg hndak dirisaukan... :)

Buatmu teman....

Berimpianlah sehingga bila-bila dan temanmu ini akan tetap mendoakan impianmu akan tertunai juga akhirnya...yakinlah impianmu itu bukannya satu ilusi.... ~_~

Ya Allah...Sahabat saya adalah buah hati saya...
Mesra kami penawar duka,rindu kami menambah cinta...rajuk kami membuah ceria...

Ya Allah...Silaturrahim kami ukhuwah fillah,bermusuh kami na'uzubillah dan berpisah mati insyaAllah.. pengubat hati doa Rabitah...

Ya Allah...rahmati kami meniti usia,namun jika terpisah kami di alam nyata,Kau temukan semula kami d Taman SyurgaMu Ya Allah... =) 

AMIN..YA RABBAL AL AMIN....





TWEET *_*
-aku rindu ampa mlm nie,sbb tue aku catat sesuatu utk tatapan ampa.. :)
-aku hepy ada mmber cam ampa...susah senang bersama >_< tue jnji kita rite ? =)
-Adam Hawa hari nie sgt mnyntuh hati aku..kalau dah jodoh,selama mna pown kita lari dia ttp milik kita,sbb 
 itu mmg ketentuan dari Nya...
-Syaza! jgn jelez taw,aku dpt beli jaket bulu yg kita nk beli... :)
-aku xsihat hari nie,semoga aku cpt smbuh yer ^_^
-esok ada kenduri ckur jambul sepupu aku,so...of coz ada pulut kuning kn?yes! i like..euwww :D

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com