FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Wednesday 4 July 2012

...TaK nAk CoUpLe SeBeLuM kAhWiN...~.~"


Sejak kebelakangan nie aku sering termenung...nk kata xde keje..banyak siot. Ntah la,maybe aku blur about smething...sesuatu yg sering mengganggu fikiran aku skrang nie. Aku bkn PM(Perdana Menteri) nk kna fikir msalah negara,tapi yg buat aku blur nie mcm tgh hadapi masalah dunia dh..huhu

aku x phm la ngn smeone ni..ape dye nk sebenarnya? layan aku baik smpai aku jd cnfius dgn hubungan kami nie. nk kata kekasih mustahil la,bkn pernah declare pown.Nak kata kawan,kenapa layan aku mcm bkn kawan yg len jer.Ish..bg aku blur sgt la..nk tya malu..xtya..ha jd cam nie la..blur sesowang diri.

Terus terang aku cakap,aku mmg single & available..but sowey yea..aku dh xnk couple la..! xbahagia sgt pown couple nie..baik asam garam dalam perkahwinan daripada asam garam dalam percintaan nie.. >_<
Lagipun seriously aku cakap,couple2 nie bnyak tambah dosa jer dari pahala.sowey la klo kenyataan aku nie ggu korang ker bg korang ase x best jer minah nie kan..tapi 2 pendapat aku..! aku x kisah la korang nk kutuk  sbb semua org ada pendapat masing2..

Bg aku,aku cuma nk terbaik utk masa depan aku..skarg aku keja xyh nk fkir yg lain lg.Couple2 nie semua terbatas jer klo nk bt ape pown.semua nk kna report.dari aku bg segala laporan kegiatan aku kt lelaki yg bergelar kekasih baik aku bg jer kt ayah aku.ley jd anak yg baik dh.kan ayah kan? :) so..thingking by urself!

aku tahu x semua..tapi kebanyakan couple mcm 2... maaf yer..harap2 korang oke la dgn pendapat aku nie..


....wassalam....

2 comments:

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com