FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Wednesday 27 June 2012

...hatiku berbisik sayu...


Duhai hati,aku tak tahu kenapa hari nie aku menjadi begitu pilu :'(  aku dedicate lagu nie untuk org yg boleh ceriakan setiap hari-hari aku..Semoga aku adalah org yg paling bertuah d sisi kamu nanti..
Jadikan diriku pilihan terakhir hatimu.... :)



Ketika waktu mendatangkan cinta                         
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menitis
Dan semakin parah

Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu

Butterfly terbanglah tinggi
Setinggi anganku untuk meraihmu
Memeluk batinmu yang sempat kacau
Kerna merindu

Butterfly fly away so high
As high as hopes I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
that previous messed up touching me and you

Jalan ini jauh
Namun kita tempuh
Bagai bumi ini
Hanya milik berdua

Biar ku berlebihan
Mendekatimu
Namun ku tunggu




No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com