FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Sunday 17 June 2012

KURSUS PINTAR HERBA KE-7



Hyep korang :) hope hepy la yer. nie aku nk citer ckit pasai kursus aku p bwu2 nie...Kursus Pintar Herba Ke-7..hehe padahal harinie bwu nk abih kursus nie...nie aku update curi2 dalam kursus... >_< shhh..jgn kecoh lebeyh! oke3,aku citer nie.

Kursus nie of coz la pasai herba..sbb nama kursus pown pintar herba ^_* aku nie bukan la peserta kursus,aku mai tolong diorang kendali kursus..baik kan aku?tolong mengacau!hahaha :-D tgok nie tempat aku curi2 men lappy...tadaaaaa


Pengarah Urusan HPA,Tn.Hj.Ismail cakap.."perjuangan kita belum selesai,bangkitlah pejuang HPA,teruskan perjuangan anda!" so,aku tgh berjuang la nie siapkan blog aku nie...hahahhaha bukan berjuang tapi ambik peluang...terbaekkk der aku!

OKE3...aku x mau mngarut lebeyh3...Pintar Herba nie peserta dye satu Malaysia mcm PM ckap la kita 1 Malaysia...heee aku mmg suka selit mepek2 nie...ok..bukan setakat malaysia,Indonesia& Thailand pown ada jg...korang nnt kalau teringin nk blajar pasai herba atau perubatan herba ley la join...akan diadakan lagi nnt...Pengarah Urusan slalu tegur aku sbb bila aku ikut setiap kursus dye xpnah ada pen ngn kertas pown... aku cakap aku dngar...tapi dibidas dgn ayat "dengar la 2,masuk telinga kanan kuar telinga kiri" huhuhhu....
nak bt gena...tula aku! >_<

Sebenarnya aku xtaw cm ner nk cter pasai kursus nie...korang nk taw korang join la...tgok sendiri pasai pa.. swey beb! betul la bos aku ckap..aku dengar jer..ape aku dengar aku pown xtaw... kenyataan sgt la! hahaha...

OK3...aku kena p dlu nie...aku cam terperasan PU aku tgok semacam jer nie... nnt KANTOI lg la aku! hope korang hepy la hari nie..jgn tensen,jgn stress,jgn marah,jgn sedih...sbb dunia hanya sementara... bergembira & berbahagialah dengan apa yg ada dgn kita dan sekeliling kita....perghhh baik aku p la... tata!!! >_<





No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com