FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Tuesday 19 June 2012

kasihmu kuterima(ur welcome)


Assalamualaikum,pagi nie aku ada terbaca blog sahabat aku. Segalanya luahan hati dia.. :) sedih,gembira,rasa syukur dan penghargaan(of coz la aku terlibat...>_<) klo x..xdenyer aku pagi2 nk update saje2..:) thankz kepada insan yg bergelar sahabat...kamu ceriakan saya pg nie... dan sdh tntu aku d cni ingin melihat kamu jg ceria dalam kesuraman pagi ini...

Jgn la kamu bimbang,masih ada lg yg prihatin dan pedulikan kamu...ape gna sahabat rite? so,jgn sedih sgt la.. kita hidup nie klo xdk dugaan mmg xde nikmat dunia nie... kamu sgt beruntung krn kamu diuji..itu tanda DIA sayangkan kamu...dan sbb itu kamu harus gembira kerana ada DIA sayang kamu dari yg lain d sekeliling kamu...:) aku bkn sahabat yg pandai dalam mmberi nasihat..tapi aku cuba kerana aku adalah seorang sahabat >_< harap kamu xkisah aku coret ckit khas utk kamu... bkn sng utk aku tulis dgn nasihat nie tapi aku lakukannya utk kamu... so, smoga kamu smbuh dari demam kamu dan peroleh kekuatan hati kamu..!

untuk sekali lagi,thankz...terharu ada ucapan khas utk aku!>_< hahahaha.... pape hal jgn isau..cari jer ,aku ada utk kamu...i.Allah mana tahu mgkin ada jg nasihat berguna yg ley kamu ambik utk kehidupan kamu... spa taw kan.. hahaha...oke...thankz..thankz..& thankz! (....kasihku abadi....)~Nur Nabil!


2 comments:

  1. tq yer atas nasihat ..insyaallah..moga ada kekuatan satu hari nati..tq tau =)

    ReplyDelete

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com