FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Sunday 10 June 2012

Selamat Pengantin Baru!!!




Firstly, sowey sgt sebab lama x post smething yg new...hehe cakap rojak ckit yer w/pun xelok bhsa cmpur nie... :) tapi besa la kita bila yg xelok 2 la yg kita nk sgt uat...am i rite? huhuhu... Bukannya apa,aku lama xpost nie sbb...bnyak la gak, sat aku nk g taw.
1. ada banyak sgt kenduri,dan aku la org yg akan uat2 sbuk w/pun bkn kenduri aku...hehe sibuk jer nk capture pic org kawen nie...dh terbiasa lorh :)
Sebut pasai kenduri nie,hmm bawu2 nie member aku ramai yg kawen antaranya member rapat aku masa d form 6 NuruL Imani atau dh aku anggap ngn mmber2 aku yg len mcm mak kami la... :) nie aku tunjuk gmbar dia dan pasangan nya....
      
dah aku citer psai diorang nie so,aku nk amik kesempatan nie ucap kat member aku n pasangan dia nie Selamat Pengantin Baru...semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat... :) tahniah beb! aku tumpang hepy..

ha..nie ada lagi satu pasangan pengantin baru...baru lg la,bru kemarin (09 Jun 2012). Dia nie mmber kerja aku...w/pun x satu tempat tapi satu perjuangan jgk la...hahaha ley aku ckp cm 2...? :) nie la Alang & Zura pasangannya...

       

kat korang nie pown aku nk ucapkan Selamat Pengantin Baru...semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat... :) tahniah beb! saya tumpang hepy..swey la yerk klo boh xbg taw tapi just nk g taw yg aku nie hepy la mmber2 dh kwen....

Tapi, jgn tya bila aku nk kawen...sensitif soalan 2 aku dgq...hahaha besala sapa nk kt aku nie kan... ayat slalu gna...hahahaha..xpown Jodoh xsmpai lg... :) oke rite?

Then,yg terakhir nie aku nk ucap Hepy besday may Allah bles u always n gve u smile 4 everyday wif ur mom n dad... Mifzal Afeef! nie anak sepupu aku...bwu2 nie besday dia...sebenarnya blan 5 tp smbut blan nie..maklumla semua asyik bz jerk...nie si comel 2... 2 tahun sudaaa!


 HA..2 salah 1 sbb pasai pa aku lama xpost...and sbb kedua kerana aku DEMAM PANAS&GASTRIK!!!
Perghhh..mmg xp mna la...cuti keja 1 week rehat & tido jer smpai shat... :)) swey & thankz sgt kt mmber2 tmpat keja aku sbb aku x terpaksa mc..tapi oke la jgk ley uat OT kn? hehehehe....

oke..smpai jmpa lg utk post seterusnya....citer merepek aku ntah ape2....tp xpe..xleast aku update jgk la kn? hehehehe...c u next time bye! ciou!





No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com