FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Sunday 20 May 2012

d mana saja...itu aku ^_^


Sabtu,19 May 2012...saje la xde keje pape,aku pown hangout la kwn2 aku kt Amanpura Hotel,Sg.Petani. Sambil dok minum ngn mmber2 aku...terserempak la plak ngn artis veteran nie..Normala Omar bersama suami tercintanya atau boypren dia,bak kata dia la..hahaha iaitu Zulkifli Zain.So,ape lg...aku biasa la..d mna ada yg bley aku nk shoot...aku smbar jer..maka,mmber aku la yg kena tlong amik gambar aku ngn Normala nie... hehehe thankz sgt la Zurul.. >_<

Tapi,yg sebenarnya...aku nk g taw bahawa segala aku cter 2 tipu ckit jer..hehehe...padahal mmg aku p c2 pown tapi untuk mghadiri satu majlis konvensyen dan mnum ptg,dan mereka nie(Normala Omar&Zulkifli Zain) adalah tetamu jemputan...ngeee~~jgn marah yew..kelentong ckit saje bg best ckit...:)

Untuk mmber2 aku..thankz wei,aku hepy sgt kuar ngn ampa mai majlis nie.
all about us!









Pas habis mjlis 2,nie la aku ngn mereka.^_^

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com