FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Tuesday 24 July 2012

...Dugaan Ramadhan...


Hye...rindu blog aku nie!!!
Swey la..ase cam lma jgk x update blog nie...ape khabar dalam bulan Ramadhan yg penuh rahmat ini? Semoga sihat selalu la yer,so xdelah alasan nk ponteng posa rite.. :)
Aku oke..mudah2an x ponteng lg la...haha ade jgk perkataan lagi tue... :p
Sebenarnyer aku nk cter dugaan kt aku pda bulan Ramadhan nie... semoga aku tabah & kuat.. doakan aku taw! :) aku pown manusia biasa,mana terlepas ngn ujian dari NYA...tp aku thu setiap dugaan/ujian yg DIA bg kt kita adalah berdasarkan kemampuan kita utk mghadapinya... =)

Nie kes adik aku yg swg nie...bwu jer blik cuti sekolah d Langkawi utk smbut Ramadhan..bwu jer smpai umah xsmpat nk panas punggung lg...owg kedah ckap xdan nk panas pungkuq lg & xdan nk jumpa kak dye nie lg, trus g jumpa mmber2 dye dlu... pas2 tetiba mmber2 dye kol g taw... "k.long,adik k.long xcident". Fuh! lemah smngat aku..dah la aku tgh enjoy nk smbut ramadhan ngn mmber2 aku kt luar,tetiba dpt brita xcident dye. tgok nie....korang tgok la truk ke x?
aku x boh gmbar full... tangan patah,sendi kuar...luka sana sni.. lidah pown terbelah kt tgh.. cam mna ntah.. tya dye,dye ckap tergigit smpai tembus bwah lidah..perghhh!!! takut aku tgok...
doktor sedang cuba jahit lidah

tgok la...4 org doktor kot...dasyat adik aku nie... msa jhit ok la dh kebas lg kna bius..lpas 2 aku pown pening,dye punya sakit...urghhh mcm skit lg dri sakit gigi...huhu sabar la adik..dari nk cuti 5 hari..kau dpat cuti smpai raya... :) tp dlm keadaan yg ko p cri nahas la..:p

So,start dari dye xcident,maka... secara automatiknya aku sah d lantik sbg nurse sementara utk merawat dan mnguruskan nya....huhu.. thankz adik bg akak jawatan & kerja bru.. :p

Kepada rider2 d luar sna termasuk lah aku,klo korang nk tunggang moto atau drive keta...hati2 la.. kecelakaan ada d mna saja...yg penting "pandu cermat,jiwa selamat" :) hehe... 'Ingatlah orang yg tersayang' tambah2 lg nk raya nie...hati2 la yer.. ^_^

Tak lupa kpd mmber2 aku yg tolong aku mlm kejadian 2.. Mizs Humayra(pikah) & Nor Syaza.. Thankz a lot.. korang bnyak bantu aku.. aku syg korang sgt!!! syg ketat!! hehehe... ^_^

Ok la...aku nk amik kesempatan nie nk ucap Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak!!! >_< puasa jgn x puasa... =)

2 comments:

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com