FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Friday 13 July 2012

...Tengah blur sgt ~ teruknyer...! ~_~ SENGET!


Hye,korang oke..?
hmmm..aku tgh boring nie..pas2 bla nk creat utk update blog aku nie..tetiba BLUR! 
tgok nie aku x tipu...nk mepek gena pown aku x taw..huhuhu






Senget...! tlong aku wei..huhu si senget nie sebenarnya mmber kamceng aku.Lma persahabatan kami,sejak dari masuk sekolah menengah lg smpai la skrg nie. Diorang nie boyprenz aku (ops!kawan lelaki la) =)
Aku selesa kawan ngn depa ni..senget2 aku nie x pandai nk mjok,mnta tlong senang,jelez pown x. tak mcm pompuan...ade jer kadang2 msalah yg timbul..huhu (Girlz! jgn marah) peace ~_~ aku panggil dorang senget sbb HACKS la nie...ha,kan dh terpengaruh..spe yg faham, faham la..yg tak faham 2 uat2 la fham jgk k =) sebenarnya aku rindu kat depa nie..dah lama x jumpa sejak habis skolah..maklum la masing2 dh ikut haluan sendri. Senget klo korang baca blog aku nie... sila text aku wei...buzz pown xpe kt fb..hehehe mcm jejak kasih dh nie. korang jgn marah wei..aku letak pic korang yg encem nie..hahahaha

 Jat & Joe

Ops!! plez3..jgn marah aku wei..hahaha encem kan? hehehe... pape pown korang mmg sahabat terbaekk aku dari dlu smpai la nie... jgn pernah lupa aku taw! spe lpa, aku mjok..hahaha Thankz slama nie jd kwan aku,aku hepy sgts ada kawan mcm ampa...both of u always in my heart 2 always remember u all... >_< SENGET!!!

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com