FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Sunday 18 March 2012

nada hati Princess Keroro


Jangan pikat AKU kalau kau tak bersedia
cintakan aku...
Jangan buat AKU jatuh cinta kalau kau
tak cintakan aku...
Jangan memberi AKU harapan kalau
kau tak pasti...
Jangan sakiti hati AKU kalau kau
tiada hati kat aku...
Jangan mainkan perasaan AKU
kalau kau tiada perasaan kat aku...
HARAM jika jadikan aku kekasih
tetapi tiada niat untuk nikahi aku...!


Princess Keroro xsuka itu!!! -.-"

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com