FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Thursday 15 March 2012

KeNaNgAn iTu..pErNaH tErJaDi & AbAdi !


awak...nie lagu awak dan sye yg terakhir..knangan terakhir kita...Saye x pnah mnyesal berknalan dngan awk..
Biar ape jer org lain kata ttg awak...sya x ksah pown sbb sye thu siapa awak yg sebenar...Awak pnah ckap sblum kita buat hal msing2...cipta knangan bru pasti sye ley lpa knagan lama...tp untuk pengetahuan awak...  kenangan bersama awak x mgkin bleh sya lpa sbb ia pernah terjadi dan abadi!

*akuxpnahmntayglainakuhanyamntakamubahagia*
Pagi2 xdk keje lain..sentap swg2...huhuhu...xpe la ape aku peduli...jnji aku bahagia...=)
dan mmg aku sedang bahagia bersama insan yg lain...aku x mgharap kamu kembali..tp seandainya kamu kembali...aku terima kamu sbg sahabat baik aku...sbb aku x mgkin beri kelukaan utk insan yg sedang bahagiakan aku sekarang nie...!dan seandainya aku dilukai lg...hya aku yg mmpu bahagiakan diri aku sendri..!


No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com