FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Sunday 30 December 2012

RINDU MR.BLOGGIE


Salam Rindu aku utk blog Fantasy Keroro :)
lama asenyer x post kt entry blog aku nie..huhuhu
hmm..nk bt cam ner..cbuk jer ngn kenduri
siyesly bulan 12 nie mmg atuq knduri kawan2 jer..
but..kenduri aku yg x teratur lg kan?!
BILA?..dengan SIAPA?
aku pown xtaw

aku post kali ni pown sbb nie jer la masa yg dapat aku curi ckit
nk cter pasal KERINDUAN aku dgn Mr.Bloggie aku nie
and..my MR.PERFECT!
ha..perfect la sgt kan? APTB!
"jgn la kamu mncari kesempurnaan sedangkan kamu sendiri jg tidak sesempurna mna pown"
hahaha..ayat!
padahal,aku still jgk single lg..
Huh! cam best jer tgok owg ley dok bercouple2 nieyh...
xpe...sesungguhnya Allah telah mencipta manusia itu berpasangan :)
akan ada Adam & Hawa..
aku just perlu tggu sape la ADAM aku tue >_<


no TWEET :')

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com