FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Sunday 30 December 2012

Hepy New Year !!!




Hepy New Year!!!
normal utk setiap tahun kita akan beri ucapan tersebut
and tahun nie utk menyambut kedatangan 2013
aku pown nk ucap kat Bloggie aku nie

HAPPY NEW YEAR! :)

My Wish
semoga tahun 2013 nie aku masih lg diberi kehidupan agar aku dapat lagi mencipta kenangan terindah bersama keluarga,sahabat,saudara-mara..of coz boyfie :-)
dan aku harap...harap2 la dapat boyfie tahun nie..hehe gedix!
yela...dh lama single nie..nk jgk couple kan?
tahun 2012 aku asyik tgok sorang2 kawan aku kawen..
tahun 2013 nie nk gak la aku pown cam tue gak..
amin..mudah2an
aku nk amik lesen keta..hope tahun nie dapat la sempurnakan salah satu wish aku nie :)
aku xnk wish bnyak..sbb wish saja tp klo x usaha xdk mknanya...
so,kita diberi 1 tahun...and sepanjang tahun itu ley jer nk wish kn?

In Memory
My sweet memory
aku xkan pernah lupakan...
setiap yg berlalu dan berlaku dalam kehidupan aku sepanjang tahun 2012 nie
akan aku simpan sebagai sebuah kenangan..biarpun ianya adalah kenangan pahit
tapi yg pahit itulah membuatkan aku mempunyai corak kehidupan yg sempurna...
sesungguhnya Allah telah mengaturkannya dgn sempurna
oh kenangan...biar ia kenangan selamanya
2012 in my SWEET MEMORY

GUD BYE 2012 & WELCOME 2013

TWEET :
  • Sedih nk tinggalkan 2012 tapi harus kerana 2013 sedang mnnt.
  • welcome 2013...hope tahun nie lebih baik dari tahun sebelumnya
  • nk BOYFIE..nk BOYFIE.. hehehe sgt gedix!
  • seperti semua..hope wish aku termakbul dan terlaksana tahun 2013.
  • Bulan Jan 2013 ni nk p Langkawi ngn bff aku,..best kan Norsyaza :)
  • utk adik2 yg bakal memasuki alam persekolahan,harap korang berjaya yer..belajar rajin2
  • jumpa lg! cikedout1



No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com