FaNtAsY KeRoRo....-.-"

"aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu... aku ingin mencintaimu dengan sederhana... seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada."

Sunday 24 February 2013

BR1M RM250!!!


BR1M RM250? hmmm..dpt gak aku rasa thun nie..
thankz kerajaan bg aku BR1M nie..
aku appreciate sgt.
w'pun ramai kutuk tapi depa pown dpt gak...
dah rezeki amik jela..huhuhu

aku xmo komen pape..
itu hak mereka..
yang pasti tujuan aku..
aku nk ucpkan TERIMA KASIH atas bantuan tersebut.
semoga akan ada lg pada msa akan datang :)
jgn jemu bg bantuan yer...

baru p cash...
akhirnya habis jgk aku gna dlm msa xsampai bpa minit pown..
sbbnya dh hbis aku bank in utk det blanja adik aku kt skolah...
xpe..rezeki datang dan pergi...
dia ada d mna2,kita hnya perlu mncri..
jgn tggu rezeki tue jatuh or mai ja kt kita... :)

#hargailah apa yg kita dpt sesungguhnya ia adalah rezeki dariNYA.. ^_^



TWEET :)
  • best dpt BR1M 1st time...mcm duit jatuh dari langit jer :)
  • syukur alhamdulillah kepada Nya atas rezeki yg d berikan...
  • adik aku klo ang xblajaq pandai2 xtaw la..kak dh lakukan sebaik mgkin utk ang berjaya..
  • tahun depan bg lg yer :)
  • bru dpt text dri my boyz..dye pown dpt gk tp lg bnyak dri aku...so,igt org cni sma yer cik abg :)
  • THANKZ a lot!

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved by fantasykeroro.blogspot.com